1. Home
  2. »
  3. Software
Hoe het werkt

Software waar jouw webshop vrolijk van wordt

Bij Verzendbazen draait alles om efficiëntie en overzicht. Daarom werken wij met geavanceerde fulfilmentsoftware waarmee jij als webshop altijd grip houdt op je logistiek.

Dashboard

Alles in één overzicht

Met ons intuïtieve systeem, dat alle benodigde functies biedt, heb je altijd een helder overzicht van het volledige logistieke proces. Daarnaast kunnen we de verbinding met jouw webshop binnen enkele minuten tot stand brengen!

  • Technische kennis
    niet vereist
  • Volledig
    inzicht
Order beheer

Alles-in-één orderoverzicht

In ons klantportaal heb je altijd een helder beeld van de status van al je bestellingen. Dit omvat openstaande orders, verzonden zendingen en backorders. Alles is overzichtelijk gepresenteerd op één centrale locatie. Op deze manier heb je steeds een duidelijk overzicht van de verwerking van je bestellingen en blijf je goed geïnformeerd.

  • Real-time
    status
  • Efficiënte
    verwerking
Voorraad beheer

Altijd controle over je voorraad! Vandaag binnen, vandaag verwerkt.

Via ons klantenportaal heb je altijd een actueel overzicht van de voorraad die wij voor jou beheren. Zo weet je precies wanneer het tijd is om bij te bestellen. Daarnaast kun je gemakkelijk zendingen aanmelden die je naar ons magazijn stuurt. Goederen die vóór 13:00 uur binnenkomen, worden nog dezelfde dag geregistreerd. Zodra dit gebeurd is, wordt dit direct in het portaal weergegeven.

  • Real time
    voorraad
  • Snelle
    inboeking
Retour beheer

Volledig overzicht van je retouren, eenvoudig en gratis geregeld.

In ons handige klantportaal heb je altijd direct toegang tot al jouw retourzendingen. Je kunt precies zien welke retouren zijn ontvangen en door ons zijn afgehandeld. Wij nemen de beoordeling van retouren volledig voor onze rekening, zonder bijkomende kosten.

  • Kosten
    Besparend
  • Duurzaamheid